Nu Äntligen ni!

Så kommer det ett litet inlägg.. :)
Ledig idag, och vi har bakat jag och lilleman. Pizzabullar som redan är klara och nu ska strax ett gäng frallor hoppa in i ugnen.
Pizzabullar är ett Perfa Mellanmål, och mitt recept hittar ni här..
http://mortilltre.blogg.se/2010/march/riktigt-goda.html
 
 
Hänt en del sen sist, StinaStumpan har avverkat vattkoppor, Villes rum är typ klart,Me&i har släppt sin kollektion och jag har klått mitt säljrekord per träff :))
Men tyvärr hade jag två avbok denna vecka, men det ena var för sjukdom så jag hoppas det blir nytt datum.
 
Har ni kikat på kläderna???
Vad tycker ni?
Vad är Favoriterna, är det nått ni vill se på så kan jag fota :)
 
Nu har de jäst färdigt och vi ska fixa lite mellis för de stora kommer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0