SurTant

Men alltså jag fattar inte en del saker, en hel del med saker..
En av dem är när man läser "kändis" bloggar.. Följer fler dagligen och blir lika förvånad varje gång de lämnar barnet på Fsk, åker och äter MysFrulle med en Väninna, sen till frisören i 3 timmar för att sedan möta upp mannen för lite lunch i lugn och ro utan barn ;) Sen ett möte innan de åker hem eller å tränar,på spa, fikar med en annan Väninna bla bla Till råga på allt har en Barnflicka då hämtat barnen å gett dem mat. Så snabbt in i duschen för att snygga till sig innan de ska hinna pussa barnen godnatt innan de ska på nån Förhandsvisning.. Alltså så är det i var och varannan blogg, inte varje dag men OFTA.
Jag får inte (och vill inte) sätta mina barn i barnomsorgen för att fika eller gå till frisören mm Hur kan de få det???

Jag skulle mycket hellre ha Mysfrulle med mina barn, luncha med hela familjen och en Mysig eftermiddag tillsammans. Eller de åker på semester i Thailand i två månader, tar med en Barnflicka som passar barnen så de vuxna kan få den där SuperduperViktiga Egentiden de pratas om, skolbarnen går i Svensk skola på dagarna (som de ju måste om man är borta lite längre) men då sätter man även in 4åringen i Svensk Fsk. Och Barnflickan tar den lille så kan man ligga i solen å gassa hela dagen..

Att åka utomlands för mig/oss är att man får tid att UMGÅS hela familjen utan alla Måsten och tråk. Bara njuuuta,umgås och ha kul!

E det jag som är avig?? Men är barnen bara en sak vissa måste ha för det ser bra ut ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0