Ikea!

 
Nu är ny madrass till Ville inköpt och två hyllor och en byrå, Stina fick oxå en ny byrå och hylla att bygga sängen på.
Men vi missade att köpa hennes bäddmadrass, sååååklart :(
En ursäkt att åka tillbaka, så var ju mannen med så batterierna vart inköpta men inte några servetter eller ljus och sånt pynt..
 
Får åka dit själv nästa gång.. ;)
 
Gustav har snöat in på Bandy till MIN glädje, minns för några år sedan när jag ville köpa en klubba till han och han VÄGRADE för han skulle ha en Hockyeklubba ist. Han fick en sån, men nu har han ångrat sig och skulle köpa en bandyklubba.
Efter att ha spelat Bandy själv i mååånga år så uppmuntrar jag Självklart!!
Så han tog med julklapps pengarna, men när Alla jäkla klubbor vi hittade kostade 700kr eller mer då Neeedu gubben lilla det köper vi INTE!
Va sjutton när jag spelade tror jag vi fick köpa genom klubben för 100-200 kr.. Nått för 700 skickar jag INTE med han till skolan...
Så vi får leta vidare!
 
Nu har vi hallen fylld med bruna paket, tror du jag är sugen på att börja bygga.. JAAAAAAA!!!
Tror ni mannen är det?
Neeeeäääj han sussar redan på soffan.
 
Nu ska jag ta en kopp the♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahah jaa du Emma men det va väl ett x antal år sen du spelade,,priserna har nog gått upp en aning sen dess ;) Ska man ha en vettig klubba idag som inte går av vid lilla minsta o inte väger bly så kostar de inte under 500 kr:( Kramiz

2013-01-26 @ 12:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0