Hjääälp!!

Hur ska jag kunna bli nyttig? Blir ju sugen på allt jag ska låta bli hela tiden. Tog precis en kopp the,men mådte ha nått till så två crisp med avokado och keso.Så jäkla gott!!!!

Fick ett mail idag som fick mig att vilja ge ett glädjeskrik.. :) Gustavs lärare är mammaledig och de skulle få en Vikarie, å idag fick vi veta att det blir Maria. En supermysig,duktig tjej som jobbade ett tag på Fsk för några år sedan.
Först Johan på Fritids och nu Maria, till den bra personalen som redan
Är. Det kommer bli en Super bra Vår :)))

Såå några tips, på att bli lite nyttigare. Inte hålla på att mäta och väga utan mera sunt förnuft. Och träning sååklart!!! Ska ta mig ikragen och dra igång träningsskivan till Wii min kära Svägerska gett mig :)

Idag fick lite nya blommor flytta iin hos oss, superfina vita St:paulia .. Tantvarning??? ;)

Kram och Godnatt💚


Kommentarer
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Själv tänker jag mig promenader. Försöka alla fall:)

2013-01-09 @ 13:00:59
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0