Slöhögar e vi allihopa,allihopa

Jaa Fy idag har vi inte gjort många knop här hemma.. Sorterat tvätt, tvättat och kastat in i Torktumlaren, Myst med Lilleman som BARA leker med Bilar hela tiden och pratar högt för sig själv..
-Komigen nu Rejjo, ska du vinna. Neäääj ni kommer Fältman och han kör om, men han rullar. Wall kör om och han vinner,det gör han alltid. Han kör om på nolltid.. Haha så låter det typ Heeeela tiden med inlevelse :)

Igår hade jag massa sugna tjejer här på RosenSerie Party. Jag som juh föredragit en sminkborttagnings servett har nu provat och shoppat på mig en hel del. Ansiktsrengörning,pealing för ansikte och helkropp,rosenvatten,mera Morotsolja,schampoo,lapsyl,fuktkräm mm Det kostar lite men var fina Priser och de räcker läääääänge. Lite till Stinas eksem vart det med :) Där oljan jag köpte i våras gjorde under!!!

Det var supermysigt och vi testade alltifrån Fotrengöring så tossingarna blev bebismjuka,ansiktsmasker och allt där till. Så sånt Party får det bli till våren med!

Och det vart massa goda mackor och smaskigt kvar så Ville och jag hade Lyx frulle och LyxMellis när de stora kom hem. Appropå mat, så ska jag nog ta tag i nån middag för idag nu.

Har ni testat RosenSerien, vilken är fin Favvo???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0