Långdusch med lilleman!

40min och då tvingade jag ut han!
Han hade mer än gärna stått kvar och tvättat sina tår,bilar och väggen än om han fick ;)

Idag har vi städat undan, lagt in lite smutstvätt och sen har jag varit tråkigamamma och skrivit ut massa papper till partyt jag ska på ikväll. Ska bli riktigt,riktigt skoj!!
Är hos en gammal säljare och 9-10gäster skulle komma.
Hoppas de handlar massor!!

Skulle haft tre partyn i Falun nu när jag ska hem, men två har blivit inställda tyvärr. Så om nån är sugen på att ha ett, eller bara vill slå en kik på kläderna så hör av er!
Eller så kan jag fixa så ni får hänga med mig på det party jag ska ha. :))

Nehe, sminka och fixa smeten till ugnspannkakan innan vi ska hämta hem de två större varianterna som har haft streetdance i skolan idag.
Ska bli spännande att se och höra vad de lärt sig!

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0