Natti natti..

Nu ska jag sussa,har hunnit en del idag. Upp å
Åt frullen för att sedan snabba oss ut och sno en gran innan jag skulle och jobba. Han precis,fixade mig klar och skulle åka då kom ett sms och jag skulle jobba senare ist.. Men men, då fick jag tid för att fixa granarna till Gäststugs trappen.. Upp i skogen igen å så linda på granris. Lyste så fint från alla granarna när jag kom hem och det var mörkt.
Nu måste jag bara komma ihåg att fixa fågelmat med!

Jobb imorn för mig, och Mannen blir hemma med Stina som har nästan 39g feber igen. Och är slö och ingen matlust och hostar och hostar..
Konstigt med feber ons-tors ingen på fredag&lördag sen tillbaka igen :(
Är det som med mig,så ropar mor min Lunginflamation!!!

Men nu Natti natti ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0