Fin kväll med Malin♥

 
 
Idag var en av mina Finaste och äldsta vänner här och hälsade på, jag hade gjort en smarrig påhittad Vegetarisk Lasange , sen en lång promenix med massa skvaller och avslutade med Sias Blåbärs Sorbet och nyplockade blåbär.
 
Sen passade hon på el kände sig tvingad ;) Att shoppa födelsedags presenter till sin brorsson från stången. Han kommer bli sååå fin så!!
Passade på att skicka med lite kläder från i våras hon kan ge till sina systers barn♥
Villes favvo tröja, så den killen blir nog GLAD!
 
Imorn kommer jag träffa ännu äldre vänner, lika fina och jag vet att jag kommer lägga mig med ett leende på läpparna för det gör man alltid efter en kväll med gänget.
 
Nehe, nu skajag glo på Robinsson från idag som jag spelat in! Och ringa och kolla om mina två största ungar är snälla och somnat, för de sussar hos Mattis ikväll. Och immorn är det Villes tur, säger han själv.
 
Kraaam på ER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0