Det vart en....

Talgbolls och nötterhängare.. ;)

Har igentligen en helt annan ide på vad jag skulle göra den av, men den grejen hade vi ingen hemma som låg och skräpade.  Men eftersom jag alltid måste fixa grejen när jag kommer på den, och för att ju tycker det är fult att bara hänga upp nätpåsarna. Så gjorde jag en provesorisk så länge, och stjärnan med belysning hade ju gått sönder.
Så den bara låg där och väntade på att jag skulle ta hand om den och fixa nått nytt av den!




Lite ståltråd, nypor från gardinringar och sen fågelmat.
Och jag han knappt in innan det satt fullt med fåglar där och käkade för fullt..  

Nu har några tomtar dykt upp oxå, men bara fina och flera hemgjorda av min mor. Barnen har fått varsin varje jul sen de föddes. ♥
Här e några..
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Snart blir det finbesök,glögg med gott och Så Mycket Bättre!!

Ha en mysig kväll...


Kommentarer
Postat av: Mattis

Ganska händig din mor!

2011-11-27 @ 02:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0