Alla sussar sött!

Utom jag, men så brukar det vara! :)
Fick ju bara lov att flytta över sista tvätten till torktumlaren, och så stog datorn på så då kunde jag lika gärna göra ett sista inlägg för idag.

Häärlig dag, med förväntansfulla ungar som skulle på disco som blev lyckat. Gustav vann tredje discot i rad med sin tjej i en tryckartävling. ♥♥
Å Stina hade köpt godis,dansat och busat!

Nehe, nu ska jag natta med liiite sorg i hjärtat då Andre åkte ur IDOL idag även om han var lite fjortis så hade han en GRYM pipa!

Natti natti på er!!

(Mattis och Magnus, ni kommenterar samma bild men den ena säger att barna blitt så stora och den andra att Gustav ser ut som 3år???)


Kommentarer
Postat av: Storebror

Jasså, jag tycker Gusten är ganska lik Mattis på bilden och han ska väl bli 25...

2011-11-13 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0