Lördagsfrukost är mysigt!

Mannagrynsgröt,mackor,the, och ägg. MUMS!!
Det är gott, sen tog jag disken, ungarna diggade och dansade till Brolle. Och mannen höll för öronen och tittade med bedjande blick. -Låt mig gå till garaget!!!!

hehe, han fick gå..

Idag ska jag och Stina på me&i party hos barnens faster, Gustav ska tvätta och polera sin cykel och lilleman sussa i vagnen.
Ska äntligen prova klänningen, och hoppas den lever upp till mina förväntningar. :)
 Om inte får jag ju lite fika och träffa Sandra iaf ♥

Sen blir det hem och mysa i solen, och hoppas det är lite varmare ute idag. Plocka bort alla pulkor och sånt och hellst skulle jag vela plantera ett gäng med penseer oxå. men jag har ju inte handlat några.
Ska nog till metropolen Flen i veckan och hälsa på Lina i butiken. Så hon kankse har det hemma, och lite fina kläder ska hon med fått in. Spännande!

Nehe, snygga till sig lite så gått det går..

Njuuut av lördagen mina vänner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0