Heeej...

Lång ledigt från skolan/dagis och mannen från jobbet och så vart det visst lite ledigt från datan/bloggen för mig.
Så himla skööönt ibland även om jag gillar att uppdatera och dela med mig av min vardag..

Helgen då, vad har vi gjort??
I fredags så byggde mannen en hel del på gästhuset, åh vad jag längtar till de ska inredas. Jag har köpt färg ju och målat med grundfärg i lekstugan och hunnit lite med det vita oxå. Är ju så fint väder så man vill ju inte stå i en varm liten stuga och måla.

I lördags var vi ju på BRÖllop mellan Andreas och Pernilla i Motala, UNDERBART fint var det. Romantiskt,fint,trevligt,rolig fest god mat och gott i glasen.
Och sent vart det, kom isäng vid 05.. :)

Bilder från bröllopet och festen kommer, men jag törs inte säga när. Men snaaart, vill ju som sagt inte sitta inne juh och dega..

Idag droh vi en vända med grannarna jag och Ville och inhandlade några nya blommor i Ingvaldstorp, ohhh så mkt fint det fanns.
Vill ha,vill ha,vill ha....

Men nu skulle jag bara byta ut vårblommorna, det frodas i landet nu. Gräset jag sådde i har börjat komma,gräslöken,potatisen,morötterna,ärterna,salladen mm
Himla skoj att se hur det växer, och barna blir eld och lågor!!

Nehe, nu ska jag kika till min nygjorda Rabarberkräm
 om den kallnat så man kan provsmaka.. Mmmm mums vad gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blir barnen lådor?

2011-06-07 @ 22:21:34
Postat av: Pernilla

Tack underbara Ni för en toppendag i lördags:) Tusan va kul vi hade,,ett minne för livet <3

2011-06-07 @ 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0