Gårdagen var underbar!

Och ungarna njööt av att ha en mammadag, sa de iaf! ;)

Det vart shopping på Maxi och fika såklart, Gustav hittade skjorta och tröja till skolavslutningen. Han kunde inte välja i affären så vi tog båda, men väl hemma så var det skjortan som vart favvo till de rutiga shortsen!

Jag böt min kofta som jag köpte till bröllopet och hittade en ny som satt mkt bättre, hämtade ut min påse med shorts och nagellack som jag tappade förra veckan och nån snäll ängel lämnat i förbutiken.

Sen vart det minigolf, och det var skoj!





Vem som vann, har faktist inte räknat ihop det än.. ;)

Sen vart det käk på Maxi, ungarna åt pannkisar och jag buffen de har på Chiliwok el vad det heter. Gott som tusan var det!!!

Sen vart det mathandling och till ungarnas lycka fick de hyra varsin film, Stina valde LilliFee ocg Gustav en av de senaste Pingvinerna från Madagaskar och eftersom det är 3filmer i 7dagar så tog jag Änglagård3!!

Det var den dagen det.. Får vi göra om snart igen fast då får alla vara med! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0