Frisk och pigg!!

Idag, är äntligen Ville frisk, okey lite hostig men det kommer nog hålla sig kvar ett tag. Men nu lyser ögona bus och han är sitt vanliga härliga jag igen.
UNDERBART!!

Så idag fick han äntligen sussa ute, länge för han fick stå hos våra grannar medans jag hämtade på skolan/dagis.
Tack igen!!

Appropå grannar så kom Noras present igår i lådan, sååååå fint så! Kommer att visa sen men ni får hålla er till mars för då fyller hon. :)
Stora tjejen!!

Som ni såg i förra inlägget så räddade jag de brända semlorna genom att kasta in dom i ugnen och göra skorpor av dom.
Och de vart populära till mellis tillsamans med nyponsoppa kan jag lova.

Idag släppte Meandi.se ju sin vårkollektion.. Ohhh det var mkt fint!!
så min vinst på 500kr kommer att springa iväg.. ;) och säkert en hel del kosing mer.

Ikväll är det simmis och sen blir det gymmet, kan behövas efter fuskat med semla igår, men man måste ju unna sig nått oxå! Tänkte dra en långpromenix idag men det var kallt, frös kinderna av mig så det vart en kortis.
Men lite luft iaf!

Nehe, börja med maten.
Blir soppa, men bara sån på påse som man blandar med vatten och så varma,mackor till. Mums!! Men jag vet redan att min kära make kommer säga att soppa är ingen mat.
Men det skiter jag i!!! ;)

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0