Tacomys!

Eller mys och mys, blir inte så lungt och mysigt med lilleman som häver sig över hela bordet för att sno åt sig mer gräddfil. Som dessutom tallriken redan är FULL av.. ;) Men gott var det och så hade ju mannen inte bara med sig en fin röd ros till mig, utan även en tårta till ungarnas förtjusning. Alla tre älskar tåååårta!! Lilleman är i säng och Stina på tur och sen kommer Gustav snart från gympan oxå, sen blir det soffan och tvättvikning för mig. Har bara varit hemma och plockat och städat lite idag. Gillar måndagarna för då är det inga måsten! Kan igentligen gå runt i pyjamasen hela dagen,även om jag inte gör det.Men skönt utan dagislämning och hämtning. Imorn ska vi äntligen till babysången igen.. :) Och lilleman ska få ha sina nya fina,coola snickarbrallor medmudd som jag ÄNTLIGEN fått tag på.. :)) De fick han i paketet imorse och de andra två fick varsin efterlängtad tröja från Me&i Me+ kollektion.. :) Nöjda och glada!! Nehe, lite läsning för stumpan då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0