Fredag!

Och näst sista fredagen innan semestern för mannen. Sen 2 härliga veckor, varav en ska spenderas utomlands och resten hemma och pyssla. Sen är det skjortan på och rena fingrar för mannen.. :) Spännande, spännande men mest spännande är om jag kommer få ratta saab igen el inte. Hoppas, hoppas!!!!

Hm, undra om det inte lutar åt en fredagspizza idag.. Gott, onyttigt och lättlagat! ;)

Fikat hos Jessica idag och ungarna har lekt, vart inte alls som jag tänkt med bröd och småkaksbak. Men det är ju en dag imorn med, så jag får ta mig i kragen då!!

Är så sugen på att göra nått, måla om och bygga om hallen och sen har Gustav talat om att nu är det HANS tur att få omgjort på rummet. Det ska vara snyggt och rockigt, och jaaaa jag har redan en ide som innebär lite färg och fondvägg och sen lite annat smått och gott! mmm älskar sånt. Hallen har jag med funderingar och jag VET hur jag vill ha men vt INTE riktigt hur det ska gå till. Har ju en trapp ner till källaren som ställer till det en hel del.
Måste ta tag i det, får fråga min grannen Kalle om han har nån ide. Han som kan sånt där!!'

Nehe, ringa mannen och fråga om det är han som står för matlagningen ikväll eller inte.. ;)

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0