Fotboll och tacos!

Idag var vi ju och kika när Gustav spela träningsmatch mot Harg, eller Johan och jag och barnen för Mattis hängde med mannen på rally. Men det var ju inte mkt att se för han körde sönder och bröt efter ett halvt varv så det var ju ingen bra första tävling..
Gustav och dom förlorade men spelade riktigt bra, de gjorde faktiskt första målet och sen vart det kanske 7-3 eller nått.. Hade inte så bra koll på hur många mål det blev..


Sista snacket innan avspark..


Gustav har nr5 och spelar back, han är lite för snäll/rädd bara och vågar inte gå på så hårt.. Men jag ska nog lära han! Har ju varit med om slagsmål på isen i Hofors?, rätta mig om jag har fel Kicki!? Mohahaha skämt åsido, låter nog värre än det var..


Glad kille som avverkat årets första match galant! :)


Och här har ni en liten kille som vägra sussa, vadå det är ju spännande att se massa knäppisar springa efter en boll!
Men jäklar vad kallt det blåste, tur att jag klätt på barna ordentligt iaf! ;)

Sen åkte vi hem och laga tacos, såååå gott! Och åt smarrig morotskaka för det här receptet jag använde nu var riktigt bra!
Nu sussar de små, Johan och jag har tagit en kvällspromenix och nu blir det tvn..

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att dom spelar i samma tröjor som vi gjorde, å säkert Richard med! Men tycker nog han borde satsa på nr 3 istället ;)

2010-05-02 @ 08:15:22
Postat av: Storebror

Så Richard har idrottat menar du? -Imponerande!

2010-05-03 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0