Doftar ljuvligt!

Av mitt nybakade bröd som står i ugnen.. Det receptet i långpanan jag delade med mig av till er, passade på och gjorde dubbelsats idag så 2 fulla plåtar med skit gott bröd!
Sen har vi varit ute i solen och hoppat studsmatta med, Ville fick sitta i mitt knä medans de andra studsa runt och han kikna av skratt. Roligast var när Gustav gjorde kullebyttor..

Sätta igång med lite mat med kanske, är ju fotbollsträning idag för de två största men idag slipper lilleman vara med för mannen kommer hem i rätt tid idag! Så bra, så då kankse jag hinner plöja ett varv i spåret där uppe.. Eller inte!  Ormarna har ju kommit fram har jag hört så jag är ju lite.. Skrajsen! :(

Nehe, nu ska Villemannne ha lite gröt och sen blir det att göra korv och makaroner som ungarna beställt!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0