Jaaaaa...

Solen skiner idag med!!! Härligt, synd bara att jag såg nu i dagsljuset att jag måste måle en vända ill på valvet.. Men men!

Ungarna är strax klara, Ville äter sista på mackan sen på med kläder och iväg till dagis med Stina! Sen hem och måla och sen lutar det åt en promenix!! Är ju så skönt att gå när det är halvkyligt,solen skiner,fåglarna kvittrar och vägen börjar torka upp!

Ikväll blir det tacos hos Jennie som fyller 22år idag!!! Grattis grattis till dig och hoppas du får en trevlig dag med massa paket.. :) Tårta har du ju redan sagt att det inte blir och mina ungar sa på en gång att de tyckte det va bättre du bjöd på tårta än tacos.. Haha Små tårtälskare dom där!!
Jag föredrar tacos, då slipper jag ju stå vid spisen..

Nehe, nu måtte jag tjata lite på barna!

Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fast jag har ångrat mig, så det blir tårta! ;)

2010-03-10 @ 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0