Fy fan, där vart man lite småskraj!

Barnen och jag var inne och plockade och då small det till som sjutton, sa till ungarna att nu var det nog nån som fick punka el nått. Kika ut genom fönstret och såg granntanten (inte Vickan) springa mot garaget.. VÅRT garage!

Faaaaan, de var i vårt garage!!!!

Då ser jag mannen komma springande med ena handen mot magen... Det var många tankar som han springa igenom mitt huvud kan jag lova!

Han hade ont,det blödde från ena handen,den andra var som bortdomnad,och började svullna och bli blått under naglen. Men han hade en jäkla tur!! han höll på att skära hål på nån plåt tunna som det var vätska kvar i och det gick inte riktigt som han tänkt. Så den sprängdes!

Men men, han prata nyss med 1177 och sen med nån akutläkare i Nyköping, och det skulel nog inte vara nån fara. Han skulle elda ett gem och sen göra hål i nageln så blodet skulle rinna ut. Men, han e ju lite feg så det hoppa han.. han och sprutor och sånt är inte vänner! Så det vart några värktabletter istället och bita ihop!
Läskigt var det iaf, för det small jäkligt högt!!!

Karlar,karlar.. Men den här gången gick det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0