Hehe..

Förstod att det skulle bli lite avundsjuka miner men den kommer börja delas ut i nästa vecka!! Ikea katalogen är så skoja att bläddra och kryssa i. Iaf för oss tjejor!

Usch, gillar inte när de små e sjuka. Ville var hur grinig som hellst på efm, iget vara bra och vips hade han 39graders feber. Och nu börjar jag fundera på att jag ju påpeka i går el förrgår att han var så himla ostadig och vinglig och ramlade och hade sig. Hm.. Bästa att hålla koll på min lilla kille!

Imorn ska jag träffa tjejorna, Sofie,Kicki och Anna och lilla Ellen. Blir en heldag med shopping och mys och säkerligen en massa skratt och tok! En sväng till Insjön och till Sågmyra.. VILLERVALLA har ju släppt höstkollektionen och det ska bli så kul att se.. :) Tur jag sålde lite kläder till fasters gullunge så jag kan shoppa lite nytt! :)

Nu ska jag gå och sussa!

Kram och natti natti!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hihi jag har oxå redan fått en katalog:))

2010-08-19 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0