En ledsen,en glad och en sovandes!

Var en ledsen kille som kom hem idag.. I torsdags när jag hämta hem han från fritids fråga jag om han skulle ha sina bakugan hem (en låda med 14st i). Men efetrsom de leker med dem på dagarna vela han ha dem kvar till fredagen. Så han var noga och lade dem i sin låda i klassrummet. Sen när han kom hem på fredagen fråga jag om han hade dem med sig men då hade han inte hitta dem. Men jag tänkte inte mer på det och inte han heller, för ja vet att när han glömt att ta hem andra saker har det oxå låtit att han inte hitta dom.
Han är väldigt ordentlig och noga med sina saker!!

Så jag påminde han imorse om att ta hem dom.. Men icke, när han kom hem hade han inte hittat dom och han säger att han frågat kompisar med, men de visste inget.

Han vet att det han tar med sig får han skylla sig själv om han har sönder el tappar bort det på skolan, men man tror ju inte att nån ska ta dom el vad som nu har hänt!!!

Hm, får ta tag i det imorn när jag hämtar hem han. Och prata med nån fröken, och se vad de säger!!

Hoppas, hoppas de kommer fram till imorn!

Sen den glade det är Stina som ska på sin första fotbollsträning idag, har tjatat sönder öronen på mig om det idag och om hon fått hade hon satt på sig skydden redan imorse!

Och sjusovaren är Ville som sussat sen typ halv12.. :)

Nu ska jag kika till fiskgratängen som är ett test av vad jag hade hemma! Kan bli både hiss och diss.. Återstår att se!

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0