Nu ni är jag här!

 
Blogg.se håller på med nått, förhoppningsvis massa roliga förbättringar. Men iaf så funkar det inte att blogga från mobben, och jäklar vad bortskämd man blir när man inte behöver rota fram datan för att slänga in ett inlägg eller bilder.
Utan bara ta fram, iphonen som man ju iofs oftast har i handen ;)
Och fort in med en bild eller några ord.
Nu får man ju dåligt samvete när man kikar statistiken och ser att ni är inne och kikar ifall jag uppdaterat. Men inte gjort det!!
 
Ska skärpa mig nu!
 
En ny sak iaf är att om ni kommenterar så kommer jag i fortsättningen kunna besvara er kommentar direkt under eran kommentar.
Bra va??
 
Mannne har ju semester nu med ungarna och jag jobbar, denna vecka har jag ledigt ons-fredag och imorse bokade mannen en liten tripp.
Jag längtar GALET mycket, och ungaran är såååå nyfikna. De ska inte få reda på riktigt än vart det beger sig, mer än att det är ROLIGT,ska sova i stuga,Blött och kittlar i magen♥
Sen kommer de få lite ledtrådar i bilen på vägen dit.
 
Vart tror ni vi ska?????
 
Var ju på Dop i helgen, våran lilla GudDotter Elvira.
Hon skötte sig galant, både i kyrkan och på "Efterfesten" som Ville kallade det. ;) Våra ungar med, de satt snällt och tittade på i kyrkan fast vi stog där framme. Jag fick för mig på fredag kvällen, hm kanske skulle läsa en vers.
Hittade en enkel fin, fick godkänt av Pära och Lina.
Och jag gjorde det, prata kan jag :) Men prata inför en samling med massa personer jag inte känner är inte likt mig.
Men det är ju det jag gör på Me&i partyna med, så jag vart inte ens nervös.
 
Nehe, nu ska jag vika tvätt och glo på Lotta på Liseberg.
 
Ha det gott!!
 
Och har ni inte testat Rabarber/jordgubbspajen då har ni missat nått!!
Ni hittar receptet här http://mortilltre.blogg.se/2012/june/smarrig-rabarberjordgubbs-paj.html
Och testar ni, så kommentera Gärna♥
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Är dt skara sommarland???

2012-07-02 @ 22:41:07
Postat av: Britta

Keste har gjort din paj.Den var supergod.Rekommenderas varmt.Vi åt den i lördags.

2012-07-02 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0