Onsdag!

Solen skiner även idag, här är det packdag inför Hemresa till dalarna imorgon efter jobbet♥
Enda stället det firas midsommar på riktigt!
 
Ungarna har en granne här och leker, de kör 5kamp så det kommer vara hinderbana i hela trädgården har de förvarnat om.. Haha Huvudsaken de är UTE och har skoj!
 
Igår tjatade Gurra till sig att springa med mig, jag sa att jag ska springa minst 5km. Orkar du det då??'
Tog rundan som är nästan 6km, gick bra till hälften då han sprang omkull och slog upp knät, stoppade tiden,tröstade,gick en liten bit innan jag fick med han och springa igen. Sen hade jag lovat att vi skulle gå upp för långa backen.
Så samanlagt sprang vi,eller joggade för fort går det inte 5.34km och resten promenixade vi.
Så nöjda, mest jag då jag kände att jag fixar mer än den rundan och även kan öka tempot lite.
Lååångt kvar till milen, men sommaren är inte slut än!
Nu ska jag fortsätta packa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0