KvällsPromenix

Grannen och jag testade en ny runda på kvällspromenixen, fin väg att gå och nästan 6km. Perfekt runda, nu skulle man bara orka springa den med ;)

Jobbat idag, underbar tid nu med massa pioner å annat Fint. Man vill ha allt, men det funkar ju inte för då skulle min lön ta slut på studs. Appropå underbar tid, så minns man som igår sin egen Student nu när alla Vita mössor kommer fram, det är typ 14årsedan iår. Shit vad tiden går, känns som igår man
Partade i en vecka, åkte runt i lilla tåget och skrålade,champagnefrulle,avslutningsmiddag,tårfyllda tal och ännu mera Tårfyllda farväl.. Åhh vilken Underbar tid de tre åren på Florist var, 30mil från familjen och tryggheten. Helt själv,16år och kände inte en kotte! Mm jag undrar jag om jag skulle släppa iväg Stina ja..

Nehe, en kopp the innan läggdags❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0