Härlig helg!!

 
Ja jäklar vad det springer på nu, Skolavslutningar avverkade och barnens sista vecka eller sista två dagar på Fristids och Fsk denna vecka sen ledigt i 6veckor, gå nån vecka sen ytterligare ledig två veckor. Och mannen påbörjar sin semester nästa måndag.
 
Helgen var Härlig, Mattis och Linn och en polare till dom Ante kom ner i torsdags för att sova hos oss och sen bege sig mot VätternRundan och Galna 30mil på Cykel. Jag och Linn skjutsade ner dom till start natten mot lördag 00.08 och åkte hem och sov.
Lämnade Ville hos Farmor för han skulle på kalas och Stina hos vännen Söss som också hade kalas, Gurra hängde på oss.
 
Väl på plats så han vi precis till att se Ante köra in i Mål, och sen fick vi Vänta och Vänta på en något mer Sliten,och mycket mindre cykeltränad kille. Men i mål kom han, och nu har grabbarna Fixat Klassikern. Så jäkla DUKTIGT!
 
Alltså jag ska i ett svagt ögonblick säga att jag är sjutton också sugen på Vätternrundan, bara känslan av att stå vid målet och Glädjen i ögonen på dem som körde i mål fick det att pirra i maggropen. Men då Jäklar behövs det tränas,cyklas och bygga självförtroende.
Men då har man ju nått att kämpa för.
 
Nu ska jag slå på en film och en stor kopp the, imorn är det efm middags jobb som gäller.. :)
 
Go Kväll på ER!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0