Det närmar sig..

Även om det är långt kvar, utökade min joggingtur och det funkade och känner att det skulle nog gå att utöka lite mer. :)
Har ju slagit vad med brorsan, om jag lyckas springa en mil i sommar så ska jag få köra hans Älskade Audi!!

Fotbollsmorsa i morse,de spelade så himla bra och Gustav har verkligen tagit ett kliv upp nu när han istället är en av de äldsta i laget efter att varit yngst och minst i alla år :) Sen snabbt in i bilen mot Björshult och resten av Familjen som var på Folkrace. Lite regn,lite sol och spännande race och Kimmen som vinnare och det unnar jag han sååå mycket!!!
Mannen kom hem när ungarna lagt sig, ingen bil med hem idag heller :(

Ledig imorn, och sista Me&i partyt i Vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0