Söndag

 
Söndag ja, en kort rubrik ibrist på annan ;)
 
Igår när jag kom hem från jobbet så var Stinas kompis Alva här och även Gustavs polare Lucas, Lucas sov kvar så de killarna är nog lite tröttare än vanligt ikväll. De kom isäng runt 21 men sen tittade de på film,busade,fnittrade och viskade de fram till runt 12. Sussade gott till halv8 nån gång då Ville med tyckte det var dags att gå upp.
 
Killen hade desutom bakat muffins och tagit med så lite gott fm fika och sen var de ute i nån timme i skogen innan hans pappa kom och hämtade han.
 
Nu har vi kommit på att vi nog ska dra på Bio, ungarna har mååånga Biobiljetter och tre av de går ut nu den 23e. Det kan man ju inte missa lixom!
Tyvärr fanns det ingen film för Villekillen, men han har kollat på trailern till Sune i Grekland som de andra vill se och skrattade massor och vill se den så vi chansar. Han får hänga på han med, får seom han kan sitta stilla i 1.1/2 timme bara.. ;)
Annars får vi gå ut.
 
Idag har jag lagt fram min ide till mannen om ungarnas sängar och han köpte den :)) Så nu ska vi bara ta oss till IKEA och köpa in det som behövs för att börja bygga. Fick för mig att måla Stinas väggar Vita med, för det kommer vi säkert vilja göra om några år iaf, så då kunde vi lika gärna göra det nu.
Får fundera på det..
 
Jag och mannen kikade på Snabba Cash2 igår och idag blir det Hamilton, hade nog väldigt höga förväntningar på den igår den vara bra men inte WOW ;)
 
Massa tacos kvar sen igår, så vi äter rester.
Alltid skönt att slippa laga käk.
 
Kraaam!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lucas tackar och bockar för en underbar helg!!!

2013-01-15 @ 08:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0