Onsdag och Ledig!

 
Så imorse när de stora åkt med skolbussen så hade jag tur för Ville hade för en gång skulle inte vaknat.
Så jag myste ner mig brevid han och fick ligga en timme till, innan han slog upp sina blå. Det roliga är, att hos mormor och morfar har han inte vaknat nån natt utan sovit i sin säng till ca 07, då var han ändå där i två veckor. Här hemma kom han traskandes till oss runt småtimmarna.. Jag som hoppades att han skulle sussa i sin säng HELA natten, även om det är mysigt när han kommer och att han somnar om bara han lägger ner huvudet.
 
Vi har städat hans rum idag och kastat massa ONÖDIGT SKIT som ligger, ni vet bilar som har två eller inga däck.. Mm (men nu envisas ju min lilla Folkracemupp med att de bilarna kan inte kastas, de måste ju stå i Skrotfållan när han leker folkrace) Haha sååå Några vart kvar ;)
 
Idag har jag beställt Vårkollektionen från Me&i, ska bli så jäkla spännande!
 
Hur Spännande låter inte denna lilla tjuvkik?!
 
1. 26 damplagg, fler än någonsin!
  2. Happy mushrooms!
  3. 3 par jeans till dam i stl 26-32!
  4. Massor av mössor!
  5. Både kissing och moody frogs!
  6. 11 underbara bebisplagg!
  7. 2 par canvasbyxor till barn!
  8. Änglavingar både till barn & dam!
  9. Sommarens snyggaste festklänning ever!
  10. Mamma & son-matchning!
 
Det tycker iaf jag, jeansen är jag så Grymt NYFIKEN på, mamma son matchningen och Sommarens Festklänning.. Ähh ALLT föresten!!
 
Vill du vara Värdinna, hojta till jag kommer så gärna. Hade så många avbok i höstas och det var så tråkigt, så nu vill jag ha en Supersäsong♥
 
Nu ska vi äta Fruktsallad och Mysa lite...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0