Natti Natti

Kom i säng ovanligt tidigt idag,var inget att se på burken efter IdrottsGalan så bara bädda ner sig.
Inte för jag kommer somna tidigare än 12 för det.. :/

Fick lov att fixa en plåt med Kneks på kvällskvisten, avslutar alltid kvällen i soffan med en stor kopp the men har så svårt att dricka den utan nått gott. Å ska jag nu träna å vara nyttig i veckorna så ska jag det.
Så nu finns det ett tag framöver.. Tips på annat gott&nyttigt, Tell me!!

Mannen fick hämta hem G från skolan idag med ond mage, än så länge inget annat men magvärken har flyttat sig till skallen. Men det beror nog mest på att han sover för lite, han ligger som jag och vrider och vänder, funderar å planerar å kommer inte till ro. Så nu tog jag med han så han fick sussa hos oss inatt❤

Sålde Villes kista igår, å imorn kommer en man å hämtar hans säng och garderob.. Så han går leva i Ikea påsar ett tag nu ;) Tills vi kommer iväg till Ikea!

Ledig imorn, så det ska städas å
Plockas lite här hemma... Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0