Fredag!

 
Åhh om ni inte tittade på dokumentären om Carolian Kluft, in på SvtPlay och kika. Hon är GRYM, vilken Vinnarskalle och Jävlar annamma..
Hon och Anja Pärsson är samma skrot och korn och jag gillar dem båda två skarpt!!
Jag vet att jag som säkert många andra tyckte att hon showade,spexade lite för mycket i början att hon vela synas mest. Men vad sjutton, är nog inte lätt att vara ung och så framgångsrik med all den press man får på axlarna och den mediabevakning som är.
Men ju bättre hon blev, ju vanare med rampljuset hon vart desto mer försvann den sidan.
 
Ähh in och kika!
För mig vart det positivt med de där 57min med pepp och jävlar anamma, var hel deppad innan med 4/5 avbokade träffar denna vecka. Har ju lagt in träffar efter hur jag jobbar, så denna vecka var det många som skulle bli avverkade. Det är ju mitt jobb, och ju minde träffar som blir av desto mindre jobb blir det,mina mål och min planering ryker och såklart lönen men. Och eftersom jag bara har en halvtidstjänst så är ju såklart mitt me&i jobb lika viktigt som vilket jobb som hellst.
 
Men nu NYA tag, försöka ragga tag på lite nya Värdinnor inväntar ett PeppSamtal från min coach nu♥
 
Ähh nog om detta, nu ska Ville och jag gå igenom våran egen beställning, kan bli DYRT då han vill ha ALLT!!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0