Fredag!

Och VilleochMammaMys under täcket framför Barnkanalen när de andra åkt tidigt.
Snart Frulle,lite Fix och sen efmjobboch idag hoppas jag på ös på jobbet. Så det springer på fort!! Ungarna, de äldsta ska ju på Disco ikväll och Ville och Pappa ska ha eget HemmaDisco med chips ;)

Jobb imorn med fram till 15 och sen ledig Söndag.. :)

Var på träff igår, en SuperTrevlig med Ganska bra Försäljning så jag är bara några Ynka Tusenlappar från Säsongens Mål. Så om nån känner sig manad och sugen är det bara att Beställa nått.. Mitt mål är det lite mer till, men med de 10!! Träffarna som vart avbokade i höst hade jag lätt fixat det. Så det är bara att Fixa det i vår, och hoppas på lite mer Försäljning och kanske att nån vill klämma in ett Party i mörkret nu med..

Nu sja vi hoppa upp och göra oss FredagsFina!! Önskskar ER en Fin dag❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0