Färdig firat!

Nu har vi avverkat 4 av 5 i vår familj som fyllt, bara mannen kvar men då brukar det blir så att vi är utomlands.
Appropå det så måste jag ta tag i det och kika om det finns nån resa kvar till oss i höst.!!

Har alltid så svårt att bestämma oss vart vi ska och hur vi vill bo å när vi vill åka. Men nu finns det nog inte mkt kvar att välja på då vi brukar vilja förlänga sommaren och åka i slutet av september. Häärlig tid att dra iväg tycker vi♥


Nehe, idag så står klippning på tur för de tre yngsta i familjen. Inväntar bara HerrG som ska in i duschen å sen drar vi. Mannen ska med oxå, han är ju "mellantvåjobb" just nu. Slutade igår och börjar nytt på måndag.. Efter det ska jag åka till Ringarum på RosenSerie party hos Sandra. Ska bli mysigt och testa ansiktsmask och fika och mysa.

Har precis kikat igenom kollektionen, bestämt vad som ska sparas (ganska mycket) och vad som ska säljas till fina priser. I första hand till Värdinnor och storkunder, bäst att försöka bli av med så mycket som möjligt för snart kommer Höstkollektionen som kommer bli underbar. Då vi fått hintar om SUPERFIN vuxenkollektion med mkt mera plagg än förrut och bla Skinny jeans som jag tycker låter grymt spänande!!! Så vill man kan man dra ihop å ha ett party med enbart vuxenkläder. Då jag valt att lägga till och sälja både barn&vuxen. Det pratas om, ugglor, ursöta igelkottar och UNDERBARA färger, plysch nu till hösten.

Jag har redan börjat boka in partyn, så är ni sugna SÄG TILL!!!!

Men, först färdigt med våren och det finns massa fina rea saker kvar så kika in på hemsidan och blir ni sugna kontakta mig så kan jag lägga en beställning!



Nehe, dra på lite mascara och fixa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0