Vilken helg!

Härlig på många sätt, vårfint väder och massa sol. Synd bara att det blåser, för annars vore det så himla mkt varmare.
Bara att sitta och njuta i lä ;)

Grillade korv med grannarna idag, gott och mysigt!
Ungarna lekte i sandlådan och cyklade fram och tebax på vägen.
Mannen missade det juh, han stängde in sig med Patrik i garaget i melby och njöt inget av solen.

Till mat stekte jag hemmagjorda chilibiffar på 2,6kg färs. Så nu har vi lite att bara värma till middag nån dag, perfa när jag nu ska börja jobba :))
Till det hade vi ris, fast inte vanligt utan man blandar i en creme fraich och en frp fetaost och lite rödlök.
MYCKET GOTT och så enkelt, och perfa på sommaren då man tröttnar på grillat och potatissallad och grillar biffarna istället och så riset till.

Men bästa med helgen var att jag fick jobbet på VIDE som jag så gärna vela ha♥ Det kommer bli skitskoj, allt är så nytt och fräscht och läget är grymt. Nästan så man kliver direkt in till oss när man storhandlat på IcaMaxi.
Så kika in nu, det finns massa fina blommor,ljuslyktor och annan inredning,goda lösthe och massa annat. Och det droppar nog bara in mer och mer nu med härliga VÅRNYHETER!

Neä nu ska jag njuta av sista timmarna av helgen och kika på film och smaska nått gott!

Kram på ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0