Vilken helg, och vilket underbart väder!

Igår var vi ute i stort sett hela dagen, och påtade och barnen busade i trädgården. Appropå busa, så har Ville gått och blivit en riktig Ville Vilding ;)
Inte bara att han testade att åka Bobby car nedför stentrappen, som tur var slutade lycklig. Utan han smet med den ut och åkte på asfaltsvägen, alla som varit vid oss vet hur fort de åker på den vägen. och då framförallt med Motorcyklar :(

Gahhh unge!! Eller så har vi varit förskonade, för de andra har typ aldrig varit ute på vägen.

Men men, bättre koll och STÄNGDA grindar nu!

Var ju på Bytesdag igår i Krokek, och fyndade en JÄTTEFIN grön Pop Windflecce till Gustav. för ynka 75kr. Sån jag försökt tradera hem men de drar iväg så i pris de gröna :))
Stina fick NYA svarta tighta jeans med lapparna kvar för en tia och sen köpte vi ett helt nytt Legospel som G ska få när han fyller.

Fyllde på mitt förråd med engångspåsarna till lös the, fanns några kvar och nu var det ju ½priset med! Lite fina lådor och tjafs kom med hem oxå.

Sen var vi som sagt ute hela dagen, räffsade bort alla löv och klippte ner lite perenner och sånt. Fikade och åt glass ute och NJÖT♥

Tacos till middag, läggdags för lilleman och sen Gladiatorerna på tv med de stora och ett glas rött och lite godis.

Idag ska jag sortera tvätt,och plocka lite innan jag ska på Me&i party i stan :) Hoppas att det blir riktig bra försäljning nu, skulle behöva det för att komma till mitt slutmål som det fattas ca 35.000 till. Och fler partyn, för nu är det tomt i almenackan :(

Ska jobba mån,ons,lör och sön i veckan. Ska bli skoj att testa på att jobba helg med, är bara 4timmar per dag så man hinner en hel del annat då med. Är ju van att jobba 8tim helger, så det här är LYX!

Nehe, få lite gjort nu...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0