Värd att hoppa upp i soffan med nått gott!

Ja för jäklar vad jag hunnit saker idag!
Om jag får säga det själv alltså ;)

Började med frulle och städa lite i ungarnas rum, vi hjälptes åt så det gick fort. Sen gick vi till skogen och plockade lite björkris för idag ska det bli vårfint hos oss.
Å jag tycker inte man måste köpa allt när det finna så mkt fint i skogen.

Planterade de fina små minipenseerna jag köpte på jobbet i fredags, blå,vita och blå/lila/vita vart det iår.
Gillar mini bättre än stora, för de är dels mkt sötare och håller mkt längre!

Efter det så dammsög jag och dammtorkade i bilen och tvättade av den lite med.
Så nu får vi hoppas det inte bli blött och kletigt igen för då är det bara att göra om det snart igen. Mitt i det så kom ungarna på att de måste ju med tvätta och drog ut slangen och allt vart blött, även de... :(
Så Gustav och Stina fick hoppa in i duschen för de vart så kalla!!

Så jag fick för mig att plocka och sortera all kartong,plåtburkar och glas mm Så det vart en vända till Sorteringen i Ålberga men då tröttnade ungarna och gick in.

Sen hem och plocka bort alla vinterkläder och nu är alla maskiner klara och jag ska hänga den sista.

Så jäkla skönt!!!♥

Och så han vi ta en fika ute på altan och till mat vart det fläskfile och nån färdig blandning med klyftpotatis med massa gott i som oliver,syltlök,paprika mm

Imorn är det jobb 13-20, förskolan är stängd så Ville ska vara hos gammelfarmor Siv,och han tycker det ska bli så skoj!
Ska jobba tis,ons och torsdag med och sen på tors kväll bär det av till Motala på Me&i partaj hos FinaPernilla och sen ett party på söndag med.

Ska bli riktigt skoj, var ju ett tag sedan sist och nu hade vi ju Möte i lördags och då vart jag taggad att nå mitt mål. Men fler partyn behövs, så är DU sugen säg till!!!

Nu ska jag ägna mig åt Danny på tvn ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag längtar tills du kommer :)

2012-03-18 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0