Ring ring!

Ja idag har jag ringt å ringt, till Fk,Kommunen om att de inte går 15timmars mer, till Arbetsförmedlingen (Men de tog sån tid så jag mailade ist) Så nu kan jag stryka allt på den lappen för ett tag :)

Sen sa Ville som ju var hemma och ledig med mig idag att -Pappa blir glad om vi bakar! Hehe, undra vem som sagt det till han. Men vi bakade, 16st fina Siktkakor!
Ska snart ta en kopp the och provsmaka, hade i lite av varje som havregryn,graham mm

Gustav hade Utvecklingsamtal idag, han höll i det själv och visade och berättade. Lärarna har skrivit omdömen och så pratade vi med hans lärare och det var bara POSITIVA saker♥
Duktig,vill,vågar,testar,snäll kompis,
jobbar snabbt och effektivt,glad och alltid POSITIV!!

JAA, man blir stolt som en Tupp och ni hör ju att han brås på mor sin :)

Imorgon är det nysläpp på Me&i och det är så himla fina grejor som kommer.
Håll utkik på efm och kolla på hemsidan så får ni se.
Och blir ni sugna på nått, beställ av MIG!

Nu sängen, imorn blir det jobb från lunch till kvällen..

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0