Inte bara EN, utan TVÅ!

Jaa, två flickor föddes idag.. Eller säkert ännu flera men två stycken som jag kommer få äran att lära känna! :)

Så himla skoj, och jag lääängtar till jag får sniffa bebisdoft ifrån dom båda♥

Här har det städats och städats, dammat och plockat. Ni vet sånt där tråkigt som att torka gardinstång och torka ur lådor,diska ur ljuslyktor mm

Och inte är det klart än heller, får fortsätta imorn! Men då utan min Mellogalna lilla dansanta son som hjälpte till bra mellan låtarna idag.

Var en av 7 som var på intervju igår, och de skulle höra av sig idag om man fick jobbet. Men icke så nicke inte min tur idag heller.. ;)

Kikade runt lite och funderade idag på om det finns nått jag skulle kunna plugga till... Men jag vet i sjutton, finns inget jag känner speciellt för..
Eller jo flera men jag pallar inte plugget, men om nån kan trolla så kan ni trolla lite åt mig..
Kanske prova på... 
*Författare.
*Barnmorska
*Journalist
*Fotograf
*Inredningsartitekt
*Lågstadielärare

Haha, eller inte kanske!

Äh, får fundera vidare då.. :)

Nu ska jag kika på Äntligen Hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0