Student!

Blir man inte lycklig av att se alla glada studenter i deras fina mössor??? Jag blir det iaf, minns den dagen som IGÅR och ändå är det 13år sedan.

Jag minns att jag drack alldeles för mycket kvällen innan, kikade för långt ner i glaset om man säger så.
Men nu var det ju så att det var SISTA kvällen med gänget eftersom vi var från hela Sverige, så då vart det All in!

Så när vi träffades på Champagnefrullen i gröngräset utanför skolan, så var jag fortfarande rund under fötterna. men lite mer champagne, en rundtur på stan med Söderköpings Minitåg, mkt skrik och skratt, härliga vänner, en midag med alla i klassen och lärarna sen så var jag Nykter igen.

Och vi hade så jäkla skoj!!!!
De tre åren är nog de mest lärorika, (för att flytta 30mil och vara 16år och inte känna en kotte är fruktansvärt ensamt,ROLIGT,UNDERBART och LÄSKIGT på samma gång.) De åren (innan jag fick barn såklart), som jag skulle vela leva om!♥♥♥

Idag var det fullt ös på jobbet, och imorn blir det nog ännu mera!!

Nehe, nu ska jag packa det sista till ungarna som har fotbollskola och ska sova borta imorn natt..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0