En vända till IKEA...

Fick kosing av mina bröder till att köpa nya tallrikar, så vi passade på i regnvädret idag. Jag,mannen och Mattis drog dit.
Startade med en fika, 37kr för två koppar kaffe,en kopp the,en kanelbulle och två bitar med nått liknande Daimtårta.
Billigt värre!!
 
Sen vart det att välja tallrikar, som inte var det lättaste,vita och blanka. Och gärna nått annorlunda, så det vart till att blanda två olika sorter.
Tallriken vart en rektangulär, den djupa en fyrkantig skål i samma serie men assietten vart en kvadratisk fast i annan modell fast samma färg.

Blir nog bra, lite servetter,batterier såklart!
 
I gallerian vart det två tröjor till mig, tre tröjor till Mannen och Mattis slog till på 5 t-shirts och två par shorts. :)
 
Sen slogs vi om vem som skulle köra hem och jag förlorade men fick 40kr för att sätta mig bakom ratten, och hem kom vi.
 
Nu kom Jog´han hem ifrån jobbet, så jag ska sníck snacka med han.
 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0