Telefon kö!!

Gahhh jäkla Fk igen!!
Pratade ju med dom i våras om hur jag skulle göra med min sgi, efter som jag haft heltid och ganska bra årsinkomst och sen arbetslös och nu ca 50%.
Då sade den, hon jag pratade med att så länge jag stämplade så fick jag behålla samma sgi. Nu får man ju bara stämpla upp ett visst antal dagar.
 
Så i maj var det slut och jag vart avskriven Stämpling och då utskriven som aktiv arbetssökande. Men idag fick jag veta att jag haft rätt till samma sgi om jag fortfarande stått kvar som arbetsökande på afm.
 
Åhhhh där rök det en massa pengar :(
Sånt gör mig tokig, när de säger olika. Så nu måste jag ta med Me&i jobbet med som jag hade tänkt skita i för att det verkar så krångligt.
Bara bita i det sura äpplet och fixa det!
 
Kikade även upp hur många dagar vi hade kvar på barnen och det fanns en hel del, ska försöka göra slut på Stinas då hon blir 8år i vår och sen hade vi över 120 kvar på Ville med. :)
Fixat nytt recept på Gurras allergimedecin och ringt lite andra tråkiga och roliga samtal. Bland annat till en tjej som var med och tävlade i Min me&i tävling för barnen som jag haft på träffarna och, de vart så glada för en Daisy Flower tunic.
 
Nehe, svampskogen var det. Får ta lite sent fmFika och bege oss...
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Alltid är det nåt :-( fy vad trist! Går det inte att rätta till i efterhand på något sätt? Skönt att ni har dagar kvar, vi har tagit de sista på Nova nu under sommaren då hon fyller 8 år i slutet av November. Inga dagar ska gå till spillo här inte :-D

Svar: Haha näe jag håller helt med dig, tänker inte skänka en enda liten peng!!!
Emma

2012-07-17 @ 12:59:28
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammanmia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0