Sitter i min Ensamhet!

Eller ensam och ensam, har ju tvn en massa värmeljus och en godisskål,
Eller en halv godisskål iaf ;)
Har kikat på Firandet av vår Kronprinsessa och måste säga att de hade en bra blandning av artister. Det enda jag saknade var Agnes och Skifs som framfört låten de hade på Bröllopet.
Men man kan ju inte få allt.
 
Var på loppisen, jobbade. Riktigt skoj idag, ganska lungt men det är det ju den här tiden. Men de kunderna som var shoppade bra och de färdiga buketterna jag satte ihop sålde bra.
 
Nu sitter jag och väntar och längtar efter min Familj, som nu ganska precis åker på färjan så om 10min borde bussen rulla in på gården.
Ville sussar säkert så han får jag pussa på imorn!
 
Imorn jobbar jag fm, så då har vi hela efm på oss.
 
Neä nu ska jag kika om de kommer!
 
Sussa Gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0