Underbart program!!

Kikar på Paradiset på 1an, och garvar ihop med mannen och Gustav.
Gubben tyckte de skulle tapetsera en fondvägg i vardagsrummet, men inte tanten. Fast hon hade inget att säga till om så det vart en rörig,färgglad med massa mönster.
Sen drog mannen å klippte sig och hon och en väninnan rollar över den med vit färg. ;) Hihi. ni skulle sett hans min...

Upp till Falun hade vi med oss en 2½åring som hade napp och välling, och efter 2v där uppe så hämtade vi hem en STOR kille♥
Ingen napp, och inget ljud om den ens. Vällingen slutade han med dagen efter, vägrade ta. Han pratar och pratar och drar iväg i 12ords meningar och ord som vi inte ens visste han hört. Blöja på dagen slutade han med vid 2år och i höstas med den på natten med.

Underbart härligt, men min lilla kille då???
Nu har jag ju snart 3 underbara barn som e stora och klarar det mesta själv, buhuhu tur att var ålder har sin charm!!!

Idag har vi packat upp och fixat med alla barnens julklappar, TUR att Stina gillar att pyssla för hon har fått så himla mkt pyssel,klistermärken,glitterlim mm i julklapp så hon har så det räcker i flera år tror jag.. ;)

Haha, åter till programmet. Nu har han kommit på att just den tapeten skulle iaf vara snygg på en annan vägg. Så det var bara för tanten att hålla med, för han hade redan köpt och tagit hem den.. 

Nehe, nu ska jag se om det är nått på tvn och en stor kopp the med honung i!!
Imorn ska jag börja tänka lite på vad jag stoppar i mig igen, börja träna och röra på mig!
Appropå träna så fick ju Stina Just Dance3 till kinect i julklapp och ohhhh vad vi dansat idag, sjukt skoj och jobbigt. Passar mej perfa :))

Imorn har ungarna studiedag så det bli sovmorgon och inga måsten, UNDERBART♥


Kommentarer
Postat av: Kusin Pär

Börjar de terminen med studiedag, gött!



Bra att du bytt typsnitt på bloggen, mycket lättare att läsa!

2012-01-08 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0