Telefonmöte!

Jaa, idag efter att jag skjutsat Ville och sen lagt in en tvätt,bäddat,plockat och diskat. Då var det dags för att fixa en stor kopp the och bänka sig vid datorn och plugga in headsetet. Sen var det via telefonen som jag och en tjej från Åre, pratade med en tjej på Lidingö som guidade oss igenom hela ordersystemet och lite till.

Spännande och riktigt ROLIGT men mkt info på en gång och även om det kändes bra då, så kommer det nog nli ett eller ett par eller många samtal till Sandra, när de första ska läggas in. Om nu nån köper av mej ;)
Två till partyn bokade idag, och några lappar är uppsatta så jag hoppa på en gäng till med härliga värdinnor som bjuder in och öppnar sina hem♥

Efter att barnen kom hem så kom kusinerna hit och lekte och mumsade fika/mellis bestående av lite nyttigare scones och den fruktansvärt GODA kakan som jag gjorde vid jul. Rocky Road kladdisen.. Har ni inte testat så MÅSTE ni!
Den här gången hade jag glömt att köpa dumle så det vart ju lite olika bitar ur en Twix påse, men det var lika gott för det :)

Men nu får det  vara nog, måste droppa några kilon nu..
4-5kg ska väck!!
Hellst till imorn bitti, men det händer nog inte ;)

Nehe, kika om mannen är på ingång och en kopp the kanske..

Kram på ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0