Söndag och den obligatoriska pannkakstallriken!

Solen skiner mig i ögonen och snön gnistrar så fint så, ungarna håller på att klä på sig för att ut och åka snowracer. :)
Jag ska skriva ut några papper och plocka iordning till en efm träff, ska bli riktigt roligt.
Den träffen igår, nämer jag knappt men den vart inte riktigt som jag tänkt mig. Och av alla 9 gäster så handlade två och resten var där för att fylla ut kändes det som. De talade nästan om innan de satte sig att de inte hade pengar.

Men så kan det vara. Men jag fick beröm för mina tävlingar och att jag hade med lite till barna att pyssla med. Och de tyckte jag hade en rolig och bra visning.
Och det är ju skoj att höra.
Två tog visitkortet för de kanske vela ha träff lite längre fram.

Mannen och barna var och åkte grillor, lilleman testade med men var inte sååå impad. Han gillade mer att åka på sin snowracer och ha hjälmen på huvudet. ;)

Sen hade vi lite lördagsmys, och testade ett rödvin som var RIKTIGT gott!

Lilleman lyckades ju slå i huvudet ganska illa i fredags, ett jack vart det som såg halvdjupt ut. Jag tejpade det så gott jag kunde och det verkar ha läkt fint. Och igår så drutta han av stolen och spräckte läppen med.
Phuu, men det gick bra det med.
-Neeeäääj inte blood igen sa han.. ;)

Nehe, ut med ungarna så det händer nått här hemma!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0