Passar på när datan är på.. ;)

Är ju uppe hos mor och far igen, hos mina fina barn som jag varit utan en hel vecka!!
Tog ju tåget upp i måndags, åkte in med mannen och tog ett morgontåg över Sala och Borlänge. Jag gillar att åka tåg, sitta där och kika på folk,läsa och smaska på nått gott. Läsa, det gjorde jag och boken tog nästan helt slut.

Ville var med Mattis och hämtade mig, och han ropade Jaaa Mamma!
Så fick jag en stor kram av han..

De hade mkt att berätta och visa som de gjort här uppe. :)

Igår gjorde vi inte mkt mer, och idag var jag och Mattis in och köpte ne present till mamma som fyller imorn, och några saker till Matilde som fyller på lördag med. Men det vi skulle ha fanns inte, å jag beställde det nyss på Lekmer.se och håller tummarna för att de kommer på torsdag.
Så köpte vi med oss sushi hem.. MUMS!!!

De är nu uppätna, och magen är mätt :))

Nu ska jag kika på lite skidor med far min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0