Packar igen..

Packat upp lilla väskan från nyårsfirande i Motala hos familjen Brander, som som vanligt var riktigt riktigt trevligt!!
Gott käk och dricka, trevligt sällis, vi och de och Jonas och Malin och deras barn. Tre halv vilda killar som orkade hålla sig vakna till tolvslaget :)
Lite sällskapsspel,några små raketer och skratt och glas som klirrade!

Härligt och Roligt precis som ett firande av det nya året ska vara!!

Sen hem, köpte med varsin pizza, kasta in en tvätt och nu packat till imorgon då jag ska åka till mina fina ungar. Som jag börjat sakna nått otroligt mycket!!

Precis kikat tågbiljetter, då jag väntat för att ta en sistaminuten men det får man visst inte,bara om man är ungdom eller pensionär. :(
Men men, så jag bokade inget så får vi se imorn bitti vilket tåg jag tar, 06,47 eller 08,34.. Ett är över Sala och ett över storstaden., Har ju bytt där hur många gånger som hellst i gymnasiet, men nu bävar jag för att hitta där uppe..

Det märks, hem kommer jag iaf!!

Nehe, hänga tvätten och dona lite innan det blir en film och lite godis med mannen min♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

TACK åter igen för en toppentrevlig kväll <3

2012-01-02 @ 14:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0