Nu ni.. :)

Ni kanske inte ens märkt att jag varit en dåååålig bloggare i några dagar, men det har  varit så mkt.
Pluggat in kläderna,modeller,material mm.
Varit på mitt första party, som gick riktigt bra. Trevligt folk, som handlade och lite felsägningar från mig. ;)
Men men, ingen skada skedd och jag vet en del som jag ska plugga på och göra på andra sätt.

Har idag lagt min egen order, det blev DYRT och mkt till MIG!
Har ni inte kikat på kläderna, då måste ni göra det!!

www.meandi.se

Alltså kläderna till oss är galet fina. Jag längtar redan efter mina Funky brallor!!!!♥

Vill ni beställa, eller undrar någe om kläderna.. SÄG TILL!!!! ;))

Idag har jag varit och shoppat mat, det ekade tomt i skåpen och kylen. Jessica och jag drog ett smart drag och samåkte dit.
Sen hem och hämtade barna som stannade ute i snön och lekte.
Det snöade för fullt, STORA fina flingor.

Vart alldeeles tårögd när jag såg att Gustav tog av sig handskarna och rättade till Villes mössa som hamnat på sniskan och borstade av han snön ..
♥♥♥

Soppa och våfflor till middag och nu snart en kopp the. Shoppade tre sorter lös the på Ica idag, tog inte så mkt av varje, roligare att testa många!!

Nästan så jag glömde det viktigaste!
Fick en bröllopsinbjudan igår, så i juni får vi klä upp oss igen och jag LÄNGTAR redan!!

Kraaam och Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0