Uppe hos mor&far!

Jaaa igår efter en hemresa som vart liite längre än beräknat, och kunnat blivit mkt längre än beräknat iofs.. ;)
Neej, jag körde inte fel den här gången med, men jag kom på efter 15min resa att jag juh glömt datan hemma. Och efterssom jag ju skulle ha Party här uppe så måste jag ha den.
Så det vara bara att vända hemåt och hämta den!

MEN, jag är glad att vi inte kommit längre. Eller Sandra ska vara glad att jag inte kommit längre för då hade hon fått jobbat hårt och lagt in (förhoppningsvis) mina odrar via telefonen.

Upp kom vi, och Lilleman var vaken och nöjd hela vägen nästan. För han slocknade i Blixbo, typ 3-4km hemifrån ;)

Mat,mys och bus med Matilde innan Ville slocknade för natten och vi andra bänkade oss med hemmagjord pizza framför Mello..
Mello, vad fan har hänt med Mello. Hur sjutton tänker folk som röstar på Ranelid, så himla sjuukt dålig han var den orangea, superstylade, otroligt fula och självgoda MUPP!
Gaaahh, visserligen har säkert de flesta röstat för att han var just så DÅLIG men iaf..

Blää, Men Mollys låt var riktigt fin♥ Och Andreas med, även om den är otroligt lik nån låt som jag inte kan sätta pennan på just nu.
En typisk Andreaslåt helt enkelt!!
Har STORA förväntningar innan nästa vecka, för sämre kan det knappast bli. Men trååkigt för det lär ju säkert vara flera bra låtar då som så inte kan gå vidare..
Men men..

Vad ska ni göra idag då???

Kram&Hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0