Tisdag!

Och jag kom precis på att jag ju glömt att äta frulle.. Bäst att dra på vattenkokaren och bre en knäckemacka!
Kom av mig då jag ringde både till FK och A-kassan med lite frågor och KORS I TAKET så fick jag bra svar och de var supertrevliga. :)

Att så lite kan göra så mycket!

Fixar lite till kvällens träff, dra ut lite papper och fixa värdinnapaketet. Var ju på en mysig träff igår hos Sofie, med supergoda semlor i perfekt Emmasize :)

TACK för det fina DU! ♥
Mm och det vart lite prat om deras bröllop, som är i juni och det ska bli så himla skoj! Jag älskar bröllop och all dess charm, och just deras är lite extra skoj.
Efter mååånga års väntan ;) Och nu ÄNTLIGEN blir det av!!

Ville var en glad fis imorse då han äntligen efter en vecka med feber, och sen en veckas lov skulle till förskolan och träffa sina kompisaj ;)
Men han vart lite blyg när han kom innanför dörren och de kom glada springades emot han, mest Nora som såg ut som att hon inte sett han på år och dar.
Och skrattade,och bubblade massa till han! ♥

Nehe, the och macka var det!


Kommentarer
Postat av: Noras mamma

Ja hon har längtat så efter Ville!

2012-02-28 @ 19:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0